Regulamin Cukierni/Kawiarni Nie jestem z cukru 

  1. Postanowienia ogólne: 

Niniejszy Regulamin cukierni/kawiarni  Nie Jestem z Cukru (zwany dalej „Regulaminem”) określa prawa i obowiązki osób zamawiających produkty Nie jestem z cukru . Zamówienie produktów telefonicznie, przez maila lub przez stronę jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu . 

 Podmiotem odpowiedzialnym za prowadzenie cukierni/kawiarni Nie jestem z cukru oraz wprowadzającym niniejszy Regulamin jest spółka Magic City Sp. z o.o. z/s w Al. Jerozolimskie 179 Warszawie NIP: 526-27-36-822 Regon: 015620930.   

Kontakt: 

  • Adres e-mail Nie Jestem z Cukru: [email protected] 
  • Numer telefonu +48504990661 
  • Strona internetowa: www.niejestemzcukru.pl 
  • Klient może porozumiewać się ze Nie jestem z cukru  za pomocą adresów e-mail i numerów telefonów podanych powyżej 
  1. Asortyment: 

Asortyment Nie Jestem z Cukru stanowią ciasta, torty, desery i inne wyroby cukiernicze z terminem przydatności do spożycia przedstawione na stronie internetowej www.niejestemzcukru.pl 

  1. Zamówienie:

Zamówienia produktów można przez formularz znajdujący się na stronie www.niejestemzcukru.pl, telefonicznie lub przez maila 

Ceny produktów dostępne są na stronie internetowej wraz z orientacyjna wielkością ciasta 

Ceny produktów to ceny brutto podane w polskich złotych 

Przyjęte zamówienie potwierdzane jest mailem zwrotnym na adres podany w formularzu 

Zamówienie potwierdzone zostanie w ciągu max 1 dnia roboczego  od jego złożenia  (za dni robocze nie uznaje się z weekendu i świąt)  

Zamówienia składane w weekend i święta mogą być potwierdzone w najbliższym dniu roboczym 

Zamówienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu potwierdzenia przelewu na adres mailowy podany cukierni/kawiarni. Dodatkową formą płatności jest BLIK. 

Zamówienia   wymagają 100% opłaty przelewem za dokonane zamówienie. Oferty specjalne (np. oferty świąteczne) wymagają wpłaty zadatku w kwocie 50% wartości zamówienia. 

Odbiór zamówienia możliwy jest min. 2 dni robocze po otrzymaniu potwierdzenia płatności. Zamówienia z krótszym terminem odbioru wymagają ustalenia telefonicznego. 

W przypadku chęci dokonania zmian dotyczących składu produktu, wszystkie informacje zamawiający musi umieścić w formularzu zamówienia lub skontaktować się z Nie jestem z cukru telefonicznie. Zmiany muszą zostać zatwierdzone przez Nie jestem z cukru w mailu potwierdzającym zamówienie lub telefonicznie. 

Punktem odbioru zamówień jest kawiarnia Inca Cafe w Sali z Zabaw Inca Play Al. Jerozolimskie 179, 4 piętro. Odbiór zamówień odbywa się w godzinach otwarcia kawiarni Inca Cafe  

Odbiór osobisty zamówień jest bezpłatny. Zamówienia powyżej 500 zł mogą zostać dostarczone bezpłatnie na terenie Szczęśliwic (Ochota, Warszawa) po wcześniejszym ustaleniu dnia odbioru. Zamówienia powyżej 1000zł po wcześniejszym ustaleniu mogą zostać dostarczone bezpłatnie w promieniu 10 km od Inca Cafe. Pozostałe dostawy ustalane i wyceniane są indywidualnie 

Zamówienie można odebrać  tylko w dniu wskazanym jako dzień odbioru zamówienia 

Za zamówienia nieodebrane w terminie nie przysługuje zwrot przelanych środków 

Zmiany terminu odbioru zamówienia można dokonać tylko telefonicznie. Nie jestem z cukru nie gwarantuje jednak możliwości, że zmiana termin odbioru będzie możliwa 

Zdjęcia produktów dostępnych na stronie internetowej są zdjęciami poglądowymi. Zamówienia mogą różnić się ogólną dekoracją wierzchnią, (w zależności od sezonu). Różnica w wyglądzie dekoracji zamówienia nie jest podstawą do składania reklamacji  

O gotowości odbioru zamówienia klient zostanie poinformowany smsem  na numer podany w formularzu zamówienia 

 4. Reklamacje 

Wszystkie produkty objęte są terminem spożycia i muszą być przechowywane w sposób przekazany przez Nie jestem z cukru na stronie internetowej kawiarni/cukierni 

 

Po przekroczeniu terminu spożycia Nie jestem z cukru nie uwzględnia reklamacji 

Nie jestem z cukru jest obowiązany dostarczyć klientowi produkt w terminie przydatności do spożycia, zgodny z potwierdzonym zamówieniem 

Ze względu na krótki termin spożycia produkty zakupione w Nie jestem z cukru nie podlegają zwrotowi  

Każdą reklamacje należy zgłosić poprzez wypełnienie formularza  dostępnego na stronie i przesłanie go na adres mailowy kawiarni/cukierni. Każda reklamacja powinna mieć dokładny opis a produkt powinien zostać zwrócony do punktu odbioru   

Nie jestem z cukru ustosunkuje się do reklamacji w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji na maila, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie zamawiającego za zasadne 

 5. Pozostałe:

Sposób przetwarzania danych osobowych, których Magic City Sp. z o.o. jest Administratorem oraz prawa i żądania osób, których dane osobowe są przetwarzane opisany jest w Polityce Prywatności Nie jestem z cukru  zamieszczonej na stronie internetowej www.niejestemzcukru.pl Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych: [email protected]niejestemzcukru.pl 

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, asortymentu, dostaw.