Regulamin Cukierni/Kawiarni Nie jestem z cukru
- Postanowienia ogólne:
Niniejszy Regulamin cukierni/kawiarni Nie Jestem z Cukru (zwany dalej „Regulaminem”) określa prawa i obowiązki osób zamawiających produkty Nie jestem z cukru . Zamówienie produktów telefonicznie, przez maila lub przez stronę jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu .
Podmiotem odpowiedzialnym za prowadzenie cukierni/kawiarni Nie jestem z cukru oraz wprowadzającym niniejszy Regulamin jest spółka Magic City Sp. z o.o. z/s w Al. Jerozolimskie 179 Warszawie NIP: 526-27-36-822 Regon: 015620930.
Kontakt:
- Adres e-mail Nie Jestem z Cukru: [email protected]
- Numer telefonu : +48504990661
- Strona internetowa: www.niejestemzcukru.pl
- Klient może porozumiewać się ze Nie jestem z cukru za pomocą adresów e-mail i numerów telefonów podanych powyżej
- Asortyment:
Asortyment Nie Jestem z Cukru stanowią ciasta, torty, desery i inne wyroby cukiernicze z terminem przydatności do spożycia przedstawione na stronie internetowej www.niejestemzcukru.pl
- Zamówienie:
Zamówienia produktów można przez formularz znajdujący się na stronie www.niejestemzcukru.pl, telefonicznie lub przez maila
Ceny produktów dostępne są na stronie internetowej wraz z orientacyjna wielkością ciasta
Ceny produktów to ceny brutto podane w polskich złotych
Przyjęte zamówienie potwierdzane jest mailem zwrotnym na adres podany w formularzu
Zamówienie potwierdzone zostanie w ciągu max 1 dnia roboczego od jego złożenia (za dni robocze nie uznaje się z weekendu i świąt)
Zamówienia składane w weekend i święta mogą być potwierdzone w najbliższym dniu roboczym
Zamówienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu potwierdzenia przelewu na adres mailowy podany cukierni/kawiarni. Dodatkową formą płatności jest BLIK.
Zamówienia wymagają 100% opłaty przelewem za dokonane zamówienie. Oferty specjalne (np. oferty świąteczne) wymagają wpłaty zadatku w kwocie 50% wartości zamówienia.
Odbiór zamówienia możliwy jest min. 2 dni robocze po otrzymaniu potwierdzenia płatności. Zamówienia z krótszym terminem odbioru wymagają ustalenia telefonicznego.
W przypadku chęci dokonania zmian dotyczących składu produktu, wszystkie informacje zamawiający musi umieścić w formularzu zamówienia lub skontaktować się z Nie jestem z cukru telefonicznie. Zmiany muszą zostać zatwierdzone przez Nie jestem z cukru w mailu potwierdzającym zamówienie lub telefonicznie.
Punktem odbioru zamówień jest kawiarnia Inca Cafe w Sali z Zabaw Inca Play Al. Jerozolimskie 179, 4 piętro. Odbiór zamówień odbywa się w godzinach otwarcia kawiarni Inca Cafe
Odbiór osobisty zamówień jest bezpłatny. Zamówienia powyżej 500 zł mogą zostać dostarczone bezpłatnie na terenie Szczęśliwic (Ochota, Warszawa) po wcześniejszym ustaleniu dnia odbioru. Zamówienia powyżej 1000zł po wcześniejszym ustaleniu mogą zostać dostarczone bezpłatnie w promieniu 10 km od Inca Cafe. Pozostałe dostawy ustalane i wyceniane są indywidualnie
Zamówienie można odebrać tylko w dniu wskazanym jako dzień odbioru zamówienia
Za zamówienia nieodebrane w terminie nie przysługuje zwrot przelanych środków
Zmiany terminu odbioru zamówienia można dokonać tylko telefonicznie. Nie jestem z cukru nie gwarantuje jednak możliwości, że zmiana termin odbioru będzie możliwa
Zdjęcia produktów dostępnych na stronie internetowej są zdjęciami poglądowymi. Zamówienia mogą różnić się ogólną dekoracją wierzchnią, (w zależności od sezonu). Różnica w wyglądzie dekoracji zamówienia nie jest podstawą do składania reklamacji
O gotowości odbioru zamówienia klient zostanie poinformowany smsem na numer podany w formularzu zamówienia
4. Reklamacje
Wszystkie produkty objęte są terminem spożycia i muszą być przechowywane w sposób przekazany przez Nie jestem z cukru na stronie internetowej kawiarni/cukierni
Po przekroczeniu terminu spożycia Nie jestem z cukru nie uwzględnia reklamacji
Nie jestem z cukru jest obowiązany dostarczyć klientowi produkt w terminie przydatności do spożycia, zgodny z potwierdzonym zamówieniem
Ze względu na krótki termin spożycia produkty zakupione w Nie jestem z cukru nie podlegają zwrotowi
Każdą reklamacje należy zgłosić poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie i przesłanie go na adres mailowy kawiarni/cukierni. Każda reklamacja powinna mieć dokładny opis a produkt powinien zostać zwrócony do punktu odbioru
Nie jestem z cukru ustosunkuje się do reklamacji w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji na maila, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie zamawiającego za zasadne
5. Pozostałe:
Sposób przetwarzania danych osobowych, których Magic City Sp. z o.o. jest Administratorem oraz prawa i żądania osób, których dane osobowe są przetwarzane opisany jest w Polityce Prywatności Nie jestem z cukru zamieszczonej na stronie internetowej www.niejestemzcukru.pl Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych: [email protected]niejestemzcukru.pl
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, asortymentu, dostaw.