Regulamin Cukierni/Kawiarni Nie jestem z cukru 

  1. Postanowienia ogólne:
    Niniejszy Regulamin cukierni/kawiarni Nie Jestem z Cukru (zwany dalej „Regulaminem”) określa prawa i obowiązki osób zamawiających produkty Nie jestem z cukru . Zamówienie produktów telefonicznie, przez maila lub przez stronę jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Podmiotem odpowiedzialnym za prowadzenie cukierni/kawiarni Nie jestem z cukru oraz wprowadzającym niniejszy Regulamin jest spółka Magic City Sp. z o.o. z/s w Al. Jerozolimskie 179 Warszawie NIP: 526-27-36-822 Regon: 015620930.
  2. Kontakt:
    Adres e-mail Nie Jestem z Cukru: [email protected]
    Numer telefonu : 606-770-031
    Strona internetowa: www.niejestemzcukru.pl Klient może porozumiewać się ze Nie jestem z cukru za pomocą adresów e-mail i numerów telefonów podanych powyżej
  3. Asortyment:
    Asortyment Nie Jestem z Cukru stanowią ciasta, torty, desery i inne wyroby cukiernicze z terminem przydatności do spożycia przedstawione na stronie internetowej www.niejestemzcukru.pl
  4. Zamówienie:
    Zamówienia produktów można dokonywać przez sklep na stronie www.niejestemzcukru.pl, telefonicznie lub przez maila Ceny produktów dostępne są na stronie internetowej wraz z orientacyjna wielkością ciasta Ceny produktów to ceny brutto podane w polskich złotych Przyjęte, opłacone zamówienie potwierdzane jest mailem zwrotnym na adres podany w formularzu zamówienia w sklepie internetowym, zamówienia złożone telefonicznie potwierdzane są smsem zwrotnym lub mailem. Zamówienia składane w weekend i święta mogą być potwierdzone w najbliższym dniu roboczym, za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku Zamówienia wymagają 100% opłaty przelewem za dokonane zamówienie Odbiór zamówienia możliwy jest min. 3 dni robocze po otrzymaniu potwierdzenia płatności lub w pierwszym wolnym terminie dostępnym w kalendarzu zamówień. Zamówienia z krótszym terminem odbioru wymagają ustalenia telefonicznego. W przypadku chęci dokonania zmian dotyczących składu produktu, wszystkie informacje zamawiający musi umieścić w uwagach do zamówienia w sklepie internetowym lub skontaktować się z Nie jestem z cukru telefonicznie lub mailowo. Zmiany muszą zostać zatwierdzone przez Nie jestem z cukru w mailu potwierdzającym zamówienie lub telefonicznie. Punktem odbioru zamówień jest kawiarnia Inca Cafe w Sali z Zabaw Inca Play Al. Jerozolimskie 179, 4 piętro. Odbiór zamówień odbywa się w godzinach otwarcia kawiarni Inca Cafe Odbiór osobisty zamówień jest bezpłatny. Zamówienia powyżej 500 zł mogą zostać dostarczone bezpłatnie na terenie Szczęśliwic (Ochota, Warszawa) po wcześniejszym ustaleniu dnia odbioru. Zamówienia powyżej 1000zł po wcześniejszym ustaleniu mogą zostać dostarczone bezpłatnie w promieniu 10 km od Inca Cafe. Pozostałe dostawy ustalane i wyceniane są indywidualnie Zamówienie można odebrać tylko w dniu wskazanym jako dzień odbioru zamówienia, chyba, że telefonicznie lub mailowo zostało ustalone inaczej Za zamówienia nieodebrane w terminie nie przysługuje zwrot przelanych środków Zmiany terminu odbioru zamówienia można dokonać tylko telefonicznie lub mailowo Nie jestem z cukru nie gwarantuje jednak możliwości, że zmiana terminu odbioru będzie możliwa W przypadku chęci odwołania terminu realizacji zamówienia, Zamawiający musi skontaktować się z Nie jestem z cukru jak najwcześniej i otrzymać pozwolenie zmiany realizacji terminu, jeżeli będzie to możliwe . Nie ma możliwości otrzymania zwrotu środków za opłacone zamówienie, w przypadku potwierdzonej zmiany terminu realizacji Zamawiający ma prawo wykorzystać przelane środki na dowolne produkty z oferty Nie jestem z cukru w terminie max. 3 miesięcy, chyba, że zostało ustalone inaczej Zdjęcia produktów dostępnych na stronie internetowej są zdjęciami poglądowymi. Zamówienia mogą różnić się ogólną dekoracją wierzchnią, (w zależności od sezonu). Różnica w wyglądzie dekoracji zamówienia nie jest podstawą do składania reklamacji 3. Reklamacje Wszystkie produkty objęte są terminem spożycia i muszą być przechowywane w sposób przekazany przez Nie jestem z cukru na stronie internetowej kawiarni/cukierni Po przekroczeniu terminu spożycia Nie jestem z cukru nie uwzględnia reklamacji Nie jestem z cukru jest obowiązany dostarczyć klientowi produkt w terminie przydatności do spożycia, zgodny z potwierdzonym zamówieniem Ze względu na krótki termin spożycia produkty zakupione w Nie jestem z cukru nie podlegają zwrotowi Każdą reklamacje należy zgłosić poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie i przesłanie go na adres mailowy kawiarni/cukierni. Każda reklamacja powinna mieć dokładny opis a produkt powinien zostać zwrócony do punktu odbioru Nie jestem z cukru ustosunkuje się do reklamacji w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji na maila, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie zamawiającego za zasadne.
  5. Pozostałe:
    Sposób przetwarzania danych osobowych, których Magic City Sp. z o.o. jest Administratorem oraz prawa i żądania osób, których dane osobowe są przetwarzane opisany jest w Polityce Prywatności Nie jestem z cukru zamieszczonej na stronie internetowej www.niejestemzcukru.pl Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych: [email protected] Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, asortymentu, dostaw .